czwartek, 23 sierpnia 2012

Sałatka z wędzonym łososiem, jajkiem i warzywami

Przepis znalazłam tutaj. Bardzo fajne połączenie smaku łososia z serem feta, pomidorem i ogórkiem. Na jakiś większy balet pasuje, bo super wygląda :)
Ta sałatka zawsze będzie mi się kojarzyć z wyjazdem do Władysławowa, bo akurat wtedy ją ''produkowałam'' :)  Spełniła wtedy rolę turystycznej :p







Składniki podaję za Olą:
  • opakowanie wędzonego łososia ( ja dałam wędzonego na zimno) (100 g)
  • pół kostki sera feta
  • pomidorki koktajlowe
  • kawałek świeżego ogórka
  • sałata (u mnie  lodowa)
  • mała czerwona cebula
  • sok z cytryny ( nie miałam, więc nie dodałam)
  • oliwa z oliwek 
  • sól ( u mnie z dodatkiem ziół prowansalskich)
  • pieprz
  • koperek


Sałatę opłukać i  porwać.Cebulę obrać i pokroić w cienkie plasterki Na sałacie ułożyć pokrojonego ze skórką ogórka, pomidorki przekrojone na pół oraz cebulę. Na to łososia pokrojonego na mniejsze kawałki oraz jajka ugotowane na twardo. Całość posypać fetą i polać kilkoma łyżkami oliwy. I koniecznie duuuużo koperku :P



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz